Välkommen på Allsång på Tunet söndagen den 9 juli. Birgitta Söderström och Birgitta Ritzén leder allsången på Hembygdsgården.
Trafikstart på lätt svenska

För dig som behöver lära dig svenska för att skriva in dig på en körskola. Du övar på svenska begrepp inom körkortsteorin tillsammans med andra.
Varje tisdag klockan 17.30-20.00 med start 12 september. Sista tillfället är 14 november.
Ledare: Ahmad Zubair.
Arrangörer: Upplands Väsby bibliotek och Bilda.
Anmäl ditt deltagande på Bildas webbplats.
Anmälan till Trafikstart på lätt svenska på Bildas webbplats Länk till annan webbplats.
Vill du ha hjälp med anmälan? Ring 070-198 70 99.
Välkommen på Allsång på Tunet söndagen den 9 juli. Birgitta Söderström och Birgitta Ritzén leder allsången på Hembygdsgården.

Vi tränar det svenska språket med fokus på hörförståelse, att tala och uttala svenska. Du behöver förstå svenska på SFI D-nivå. Start: 22 september Höstens sista tillfälle: 24 november