Kom och träffa nya människor och öva på svenska. Vi läser boken Det sista ljuset av Theodor Kallifatides. Vi tränar på att läsa högt, öva på uttal och lär oss nya ord.
Bokcirkel på lättläst svenska

Kom och träffa nya människor och öva på svenska. Vi läser boken Det sista ljuset av Theodor Kallifatides. Vi tränar på att läsa högt, öva på uttal och lär oss nya ord.
Kom och träffa nya människor och öva på svenska. Vi läser boken Det sista ljuset av Theodor Kallifatides. Vi tränar på att läsa högt, öva på uttal och lär oss nya ord. Biblioteket bjuder på fika.
Nivå: För dig som läser eller har läst SFI D eller högre.
Tisdagen den 2 december
klockan 18.00 - 19.00
Upplands Väsby bibliotek
Gratis
Information
Biljettinformation:
Ring 073-910 46 63 eller skicka e-post till medya.zandi@upplandsvasby.se
Mer biljettinformation
Tid:
2 december
klockan 18.00 - 19.00
Plats:
Upplands Väsby bibliotek
Tillgänglighet:
Lokalen och entrén är tillgänglighetsanpassad
Tillgänglighetsanpassad toalett
Parkering för rörelsehindrade
Hörslinga/annat hörhjälpmedel
Andra evenemang
Gratis
Bokcirkel på lättläst svenska
Kom och träffa nya människor och öva på svenska. Vi läser boken Det sista ljuset av Theodor Kallifatides. Vi tränar på att läsa högt, öva på uttal och lär oss nya ord.
Tisdagen den 2 december,
klockan 18.00
Upplands Väsby bibliotek
Gratis
Bokafton: Mord i Upplands Väsby med Ingemar Dahl
Välkommen till bokafton på biblioteket.
Tisdagen den 9 december,
klockan 18.00
Upplands Väsby bibliotek