Bokcirkel på lättläst svenska

Artikel-bild

Kom och träffa nya människor och öva på svenska. Vi läser boken Det sista ljuset av Theodor Kallifatides. Vi tränar på att läsa högt, öva på uttal och lär oss nya ord.

Kom och träffa nya människor och öva på svenska. Vi läser boken Det sista ljuset av Theodor Kallifatides. Vi tränar på att läsa högt, öva på uttal och lär oss nya ord. Biblioteket bjuder på fika.

Nivå: För dig som läser eller har läst SFI D eller högre.

Tisdagen den 2 december klockan 18.00 - 19.00 Upplands Väsby bibliotek
Gratis
Information
Biljettinformation:
Ring 073-910 46 63 eller skicka e-post till medya.zandi@upplandsvasby.se
Mer biljettinformation
Tid:
2 december klockan 18.00 - 19.00
Plats:
Upplands Väsby bibliotek
Tillgänglighet:
Lokalen och entrén är tillgänglighetsanpassad
Tillgänglighetsanpassad toalett
Parkering för rörelsehindrade
Hörslinga/annat hörhjälpmedel