Tycker du att det är krångligt med datorer och mobiler? Välkommen till IT-hjälp i Sigma Centrum!
Trafikstart på lätt svenska

För dig som vill förbereda dig för att skriva in dig på en körskola. Vi övar begrepp inom körkortsteori på lätt svenska.
Anmäl dig på Bildas webbplats Länk till annan webbplats.
Arrangörer: Upplands Väsby bibliotek i samarbete med Studieförbundet Bilda.
Söndagen den 6 september
klockan 13.00 - 15.30
Kultur i Sigma
Gratis
Information
Biljettinformation:
Gratis
Tid:
6 september
klockan 13.00 - 15.30
Plats:
Kultur i Sigma
Tillgänglighet:
Lokalen och entrén är tillgänglighetsanpassad
Tillgänglighetsanpassad toalett
Parkering för rörelsehindrade
Hörslinga/annat hörhjälpmedel
Andra evenemang
Gratis
IT-hjälp
Tycker du att det är krångligt med datorer och mobiler? Välkommen till IT-hjälp i Sigma Centrum!
Torsdagen den 16 juli,
klockan 10.00
Sigma Centrum
Gratis
Bokcirkel med Susan
Vi läser böcker tillsammans som passar dig som är ny med det svenska språket. Barn är välkomna att följa med!
Torsdagen den 16 juli,
klockan 13.00
Sigma Centrum